4a. Fira Internacional de Puntes

divendres, 27 abril 2018 fins a diumenge, 29 abril 2018
Divendres de 16 a 20h. Dissabte de 10 a 14h i de 16 a 20h. Diumenge de 10 a 14h.
Centre Cultural El Calisay
Riera Pare Fita, 31
Ajuntament d'Arenys de Mar, Museu d'Arenys de Mar i Associació de Puntaires Flor d'Alba d'Arenys de Mar

Celebrem la 4a. edició d'aquesta Fira Internacional de Puntes amb la participació de puntaires de diferents països europeus: Polònia, França, República Txeca i Bèlgica al costat de les escoles i associacions més representatives de Catalunya: l'Associació Catalana de Puntaires, Associació de Puntaries Flor d'Alba d'Arenys de Mar, Puntaires Verge del Remei d'Arenys de Munt, Escola de Puntaires de Barcelona, Associació de Puntaires de La Garriga, Associació de Puntaires de Girona, Associació de Puntaires d'Arenys de Munt i Museu de les Puntes de l'Arboç. Durant els tres dies es realitzaran diverses activitats tallers de puntes de Polònia, França i de punta extremenya, demostracions, venta de producte, jornada de portes obertes al Museu Marès de la Punta, l'exposició Camí de somnis al Centre Cultural el Calisay... i el diumenge 29 d'abril la Trobada de Puntaires d'Arenys de Mar organitzada per l'Associació de Puntaires Flor d'Alba d'Arenys de Mar.

Aquesta fira és l'oportunitat de conèixer treballs que s'estan realitzant a Europa tant de punta contemporànea com treballs tradicionals, es poden adquirir patrons i fils especials per a l'elaboració del producte. L'accès a la Fira és gratuït i es realitzarà al Centre Cultural El Calisay d'Arenys de Mar.