4a. Fira Internacional de Puntes

divendres, 27 abril 2018 fins a diumenge, 29 abril 2018
Divendres de 16 a 20h. Dissabte de 10 a 14h i de 16 a 20h. Diumenge de 10 a 14h.
Centre Cultural El Calisay
Riera Pare Fita, 31
Ajuntament d'Arenys de Mar, Museu d'Arenys de Mar i Associació de Puntaires Flor d'Alba d'Arenys de Mar

Celebrem la 4a. edició d'aquesta Fira Internacional de Puntes amb la particípació de puntaires de diferents països europeus: Polònia, França, República Txeca, Bèlgica i Finlàndia al costat de les escoles i associacions més representatives de Catalunya. Durant els tres dies es realitzaran tallers de puntes, demostracions, venta de producte, exposicions... i el diumenge 29 d'abril la Trobada de Puntaires d'Arenys de Mar organitzada per l'Associació de Puntaires Flor d'Alba d'Arenys de Mar.

Aquesta fira és l'oportunitat de conèixer treballs que s'estan realitzant a Europa tant de punta contemporànea com treballs tradicionals, es poden adquirir patrons i fils especials per a l'elaboració del producte.