Blanc de puntes blau de mar. Recull de treballs de l'Associació de Puntaires Flor d'Alba d'Arenys de Mar

divendres, 6 setembre 2019 fins a diumenge, 29 setembre 2019
Divendres de 6 a 2/4 de 9 del vespre. Dissabtes i Diumenges d'11 a 1 del migdia i de 6 a 2/4 de 9 del vespre.
Sala d'Exposicions El Calisay
Riera Pare Fita, 31
Ajuntament d'Arenys de Mar i Associació de Puntaires Flor d'Alba d'Arenys de Mar

Des de la seva fundació l’any 1994, l’Associació de Puntaires Flor d’Alba manté viva una artesania profundament arrelada a Arenys de Mar: les puntes de coixí que durant molts anys van fer que la nostra vila fos reconeguda arreu.
Els diferents treballs que podeu veure en aquesta sala han estat realitzats per algunes de les actuals membres de l’Associació. Mostren la varietat d’estils, des dels més clàssics fins als dissenys més contemporanis i la diversitat de peces que es poden realitzar amb puntes de coixí, una excel·lent mostra del magnífic treball que realitzen les nostres puntaires.

Aquesta exposició es podrà visitar durant el mes de setembre a la Sala d'Exposicions El Calisay d'Arenys de Mar