Jornada de Portes Obertes al Museu Mollfulleda de Mineralogia

Museu Mollfulleda de Mineralogia
c. Església, 37-39
Ajuntament d'Arenys de Mar, Museu d'Arenys de Mar

Amb motiu de la Setmana de la Ciència, el Museu Mollfulleda de Mineralogia us vol presentar les darreres reformes que ha realitzat a la primera planta del Museu. El Museu Mollfulleda de Mineralogia té la intenció d'arribar a tots els públics, no només els experts o afeccionats a la mineralogia donant-vos a conèixer moltes de les curiositats que s'amaguen darrera d'aquests exemplars. Al Museu podeu descobrir què és el magnetisme ? què són els minerals fluorescents ? o quins són els minerals que necessitem en el nostre telèfon mòbil ?

En la sala principal del Museu podreu trobar els exemplars més destacats de la col·lecció procedents d'arreu del planeta i que constitueixen la millor col·lecció de minerals de Catalunya que es pot visitar. El Museu es podrà visitar dissabte 18 de 10 a 13h i de 16 a 18h i diumenge 19 d'11 a 13h.