Museu Arenys de Mar

Presentació del fulletó-itinerari Escenaris de la guerra a Arenys de Mar i recital de cançons i poemes.

divendres, 11 octubre 2019
De 18 a 19h
Convent dels Caputxins
carrer de Santa Maria, 1

Presentació del fulletó-itinerari, Escenari de la guerra a Arenys de Mar. Durant la guerra, Arenys de Mar va ser una població de la rereguarda: va acollir refugiats, objectiu dels bombardeigs, sobretot a causa de l’existència d’una indústria de guerra. La guia, vol recuperar alguns dels principals fets i episodis viscuts durant aquesta guerra a través dels espais on van tenir lloc. La presentació es realitzarà en un d'aquests espai, el Convent dels Caputxins, que va ser col·lectivitzat i encara conserva petjades del conflicte. En la presentació es realitzarà un recital de cançons i poemes de Guerra a càrrec de Ricard Ferran, Fèlix Cucurull i Sergi Arimon.