Què ens queda del gènere de punt a Arenys de Mar

diumenge, 14 octubre 2018
De 10 a 13.30h
Museu d'Arenys de Mar
carrer de l’Església, 43
Ajuntament d'Arenys de Mar, Museu d'Arenys de Mar

Visita guiada pels carrers d'Arenys de Mar fent un recorregut i explicant els elements arquitectònics que perviuen de les indústries del gènere de punt. Des de la segona meitat del segle XIX i fins a finals del segle XX, la indústria del gènere de punt va ser una de les activitats més importants d'Arenys de Mar. A partir dels anys 80-90 la majoria de les fàbriques van desaparèixer i pocs són els rastres que queden de la seva activitat. Amb motiu de l'exposició dedicada a aquesta indústria al Museu d'Arenys de Mar us proposem una visita per Arenys de Mar per apreciar els canvis que s'han produït en els carrers de la vila. En aquesta visita es aturarem davant les cases que van construir els principals empresaris arenyencs del gènere de punt, algunes fàbriques que es mantenen i altres que han canviat els seus usos.

Inscripcions gratuïtes trucant al 937924444 del 9 al 13 d'octubre. Places limitades.