Taller d'escultura per a la creació de Solidarity Park

dissabte, 6 abril 2019
Museu Marès de la Punta
carrer de l’Església, 43

Solidarity Park és un projecte de col·laboració per a la creació d'un monument memorial a Malgrat de Mar, un homenatge al brigadistes que van perdre la vida en l'enfonsament del vaixell Ciudad de Barcelona el 31 de maig de 1937. La raó d’aquest projecte rau en que és part de la nostra història, una història de solidaritat i de lluita contra el feixisme, avui en dia més rellevant que mai.

L'artista Rob Macdonald responsable del projecte vol realizar aquest memorial amb la col·laboració de tothom, qualsevol persona pot participar activament en la realització de les diferents escultures. Us convidem a conèixer i participar en aquest projecte en el taller que l'artista s'instal·larà al Museu d'Arenys de Mar.