Museu Arenys de Mar

Trepitjarem de nou la lluna ?

divendres, 15 novembre 2019
Biblioteca Pare Fidel Fita
Bonaire, 2
Ajuntament d'Arenys de Mar - Museu d'Arenys de Mar, Biblioteca Pare Fidel Fita

Fa 50 anys Neil Amstrong va passejar per la Lluna, fent realitat una de les grans fites de la humanitat viatjar al nostre satèl·lit. Quina és la situació actual dels viatges a l'espai? Ja hem abandonat els viatges a la Lluna per viatjar a planetes com Mart ? Conferència a càrrec d'Ignasi Casanova, director de l'Institut de Tècniques Energètiques de la UPC.

Ignasi Casanova és doctor en Geoquímica i llicenciat en Geologia, ha treballat al Laboratori Nacional de Los Alamos, al Centre Espacial Johnson de la NASA i a la Universitat de Chicago, tots tres als EUA. També ha estat membre del consell assessor de l´Agència Espacial Europea sobre Noves Tecnologies d´Exploració i ha participat en diverses missions espacials a la Lluna i Mart.