Conjunt de vestit i jaqueta infantil

vestit 60 x 110 cm; jaqueta 22 x 50 cm
Categoria de puntes i teixits
Cotó, fil
teixit amb cotó i brodats a màquina

Conjunt format per un vestit i una capa o abric per nena amb teixit de piqué. El conjunt és de color blanc amb brodats realitzats amb verd i blau que representen petites flors blaves formant sanefes i puntets de color verd.

L'abric és de màniga llarga amb coll rodó amb solapa, els punys també tenen una volta, l'abric està decorat amb brodats: una cadena de petites flors en blau i groc que marquen una línea que separa la banda inferior amb petits punts de color blau i dues bandes de la part del davant. En la banda inferior de l'abric, els punys i el coll una franja de color blau i unes puntes mecàniques.

El vestit té la mateixa decoració que l'abric amb coll rodó i cintura alta. La part de la pitrera té brodades les flors de color blau i groc. La banda inferior, com l'abric, hi ha una cadena de petites flors i els punts blaus a la banda inferior.

1940-1950
Procedència