Arenys de Mar participa a la 8èna Bienal Internacional de Puntes de Sebourg

Arenys de Mar torna a participar en la Bienal Internacional de Puntes de Sebourg (França) per mostrar les col·leccions que es troben al Museu i el treball de les puntaires arenyenques. Sebourg és una petita població al nord de França que durant el mes de juny organitza aquesta bienal dedicada a l'artesania tèxtil, aquest any arriba a la seva 8èna edició amb la participació de més de 70 stands amb associacions, escoles, tallers de puntes, brodats de França, Bèlgica i diversos països europeus. Aquest any la Bienal està dedicada al treball de puntes que es realitza a Suïssa i es convida als participants a mostrar treballs de punta artesana aplicats als bolsos.

Entre els representants internacionals es troben delegacions de Bèlgica, Païssos Baixos, Alemanya, Finlàndia, Suïssa, Polònia, Rússia, Hongria, República Txeca i Argentina. De l'Estat Espanyol participa també una representant d'Astúries. La Bienal es celebrarà els dies 2, 3 i 4 de juny.