La punta d'Arenys participa a la Mostra Internacional de Puntes de Peniche

L'Ajuntament de Peniche organitza del 20 al 23 de juliol, una nova edició de la Mostra Internacional de Rendas de Bilros. Aquesta Mostra té com a principal objectiu mostrar el treball d'artesania de la punta artesana de Peniche que defineix la cultura i la indentitat d'aquesta ciutat de Portugal.
L'edició d'aquest any comptarà amb la participació de centenars de puntaires que mostraran el seu treball, desfilades de moda amb punta artesana amb la participació de joves dissenyadors i treballs de diferents païssos, un programa de música i dansa tradicional de Portugal i la participació d'una quinzena de païssos per conèixer el treball de la punta a tota Europa. Entre les delegacions convidades es troben: Itàlia, Suïssa, França, Bèlgica, Bulgària, Russia entre d'altres. El Museu d'Arenys de Mar participa juntament amb l'Associació de Puntaires Flor d'Alba per mostrar el treball de la punta d'Arenys, les col·leccions del Museu i promocionar turísticament Arenys de Mar.