Entre els anys 1927-1929 la Casa Castells de punta artesana va realitzar per encàrrec del president de la Diputació de Barcelona unes estovalles d'altar, una alba i un roquet per a l'aixovar eclesiàstic de la capella de Sant Jordi del Palau de la Generalitat. Aquestes tres peces que s'han conservat tots aquests anys a la Sagristia de la Capella de Sant Jordi es poden contemplar al Museu d'Arenys de Mar des del 27 d'abril d'aquest any a l'exposició Les puntes de la Capella de Sant Jordi. a les sales d'exposicions temporals del Museu.
A partir del mes d'octubre aquestes peces passen al fons del Museu d'Arenys de Mar per d'un acord entre el Departament de la Presidència i l'Ajuntament d'Arenys de Mar. El Departament de la Presidència manté la propietat sobre les peces que a partir de l'any vinent es podran contemplar a les sales d'exposició permanent del Museu Marès de la Punta d'Arenys de Mar. L'any 1986 el Museu d'Arenys de Mar ja va adquirir el fons Castells a Dolors Castells i Guri, darrera representant d'aquesta reconeguda casa de punta artesana. Entre les peces es troben els dissenys originals realitzats per Marià Castells Simón, les matrius, els patrons i les fotografies realitzades per Joaquim Castells Simón de tot l'encàrrec. A partir de l'any vinent les tres peces s'exposaran juntament amb tot el material utilitzat de forma que el visitant podrà conèixer tot el procés de realització d'aquestes tres joies de l'art tèxtil català.