Posem fil a l'agulla. El gènere de punt a Arenys de Mar

Domingo, 28 Enero 2018 hasta Domingo, 23 Diciembre 2018
Horari
De dimarts a dissabte de 10 a 13h i de 16 a 18h. Diumenges i festius d'11 a 13h.
Museu Marès de la Punta
Adreça
carrer de l’Església, 43
Població
Arenys de Mar

El gènere de punt va ser durant anys la indústria més representativa de la nostre ciutat. Catalunya fou un dels punts d’Europa on es va desenvolupar de manera més notable la revolució industrial centrada en el tèxtil. A la comarca del Maresme, concretament Mataró, va arribar a ser considerada la capital del gènere de punt.

Durant la primera meitat del segle XX, Arenys de Mar s'omplia de sorolls de maquinàries i la majoria de la població treballava per al sector tèxtil. Aquesta exposició vol fer una repassada per les indústries del gènere de punt a Arenys de Mar des dels seus inicis fins a la crisis del sector i reflexionar sobre el seu futur. Però aquesta exposició, no estaria complerta sense parlar de tantes persones que van treballar-hi: empresaris, treballadors i treballadores que són els autèntics protagonistes d'aquesta historia.