Búnker del Cavaió. Arenys de Mar

La defensa de la costa. Visita als búnkers d'Arenys de Mar

dissabte, 8 octubre 2022 fins a diumenge, 9 octubre 2022
De 10 a 13h
carrer de l’Església, 43

Durant la Guerra Civil, el Maresme es va convertir en una zona de la reraguarda, la població civil va patir bombardejos i la seva vida es va veure alterada. Per evitar els atacs, a tota la costa catalana es van construir nius de metralladora per defensar el litoral d'una possible incursió de les tropes franquistes. A Arenys de Mar es conserven diversos exemples d'aquestes construccions que visitarem acompanyats del Grup de Búnquers Arenys que ens explicaran com es va viure la Guerra Civil a Arenys de Mar.

Aquesta visita s'organitza dins les Jornades Europees del Patrimoni. Per participar cal inscripció prèvia trucant al 937924444 o bé enviant un correu a talaverahd@arenysdemar.cat a partir de l'1 d'octubre.