Museu Arenys de Mar

Us donem la benvinguda a la nova societat dels metalls. Taula debat sobre els recursos naturals i la sostenibilitat

divendres, 18 novembre 2022
19.30h
Ateneu Arenyenc
carrer Ample 22
Ajuntament d'Arenys de Mar, Museu d'Arenys de Mar i Ateneu Arenyenc

Cotxe elèctric, parcs eòlics, bateries, plaques fotovoltàiques... són temes que apareixen dia a dia a les nostres converses i als mitjans de comunicació. Els canvis dels combustibles fòssils pels nous metalls per a evitar la crisis climàtic també ens estan generant molts dubtes: disposem de prous recursos? com s'obtenen? és Europa un continent depenent? El conflicte amb Ucrania ha vingut a mostrar les febleses del sistema.

Amb la presentació de la publicació El futur ja és aquí! La nova societat dels metalls, us proposem un debat per posar en comú aquestes i moltes altres preguntes que com societat es plantejem. Tenim un objectiu comú: treballar per a un planeta més sostenible.