Museu Arenys de Mar

Visita guiada a l'exposició un mar de tul

dissabte, 15 maig 2021 fins a diumenge, 16 maig 2021
Dissabte 15 de maig a les 10 i les 11h. Diumenge 16 de maig a les 11 i les 12h
Museu d'Arenys de Mar
carrer de l’Església, 43

Volem celebrar amb vosaltres el Dia Internacional dels Museus amb visites guiades a l'exposició temporal, Un mar de tul, el ret fi o punta d'Arenys a càrrec del comissari de l'exposició Joan Miquel Llodrà. El ret fi o punta d’Arenys, són les puntes blanques que van fer famosa la vil·la d'Arenys de Mar i avui són una part més, important, del nostre patrimoni, testimoni d’una manera de fer i viure; de les mans que el teixiren –anònimes i pobres–, dels qui el comercialitzaren –els que hi feren negoci– i de tots aquells –ben pocs– que se’l van poder permetre. Amb aquesta visita ens endinsarem en la realitat tècnica, artística, social i econòmica que s’amaga darrera d’aquesta punta –encara viva–, variant que referma el nostre país com a capdavanter entre els principals centres productors puntaires europeus.

Les visites es realitzaran amb les mesures de seguretat que estableixen les autoritats sanitàries i es realitzaran el dissabte 15 de maig a les 10h i les 11 h. Diumenge 16 de maig a les 11h i 12h. Aforament limitat. Per participar en aquestes sessions cal realitzar reserva prèvia trucant al 937924444 o per correu electrònic a talaverahd@arenysdemar.cat