Museu Arenys de Mar

Arenys de Mar celebra el Dia Internacional dels Museus

El futur dels museus: recuperar i tornar a imaginar.

Amb vosaltres

Dissabte 15, Diumenge 16 i Dimarts 18 Jornada de Portes Obertes dissabte i dimarts de 10 a 13h Diumenge d’11 a 13h. Amb noves propostes Rutes al teu aire i Audioguies. Més informació.

Dissabte 15 i Diumenge 16 Visites guiades a l’exposició Un mar de tul, el ret fi o punta d’Arenys amb el comissari de l'exposició, Joan Miquel Llodrà. Més informació.

Dissabte 15 i Diumenge 16 Tallers de minerals per a famílies. Més informació.

Dissabte 15 a les 17 i les 18h Dansa al Museu: L'home i el mar a càrrec d'Escola de Dansa Sinera. Més informació.

En totes les activitats excepte les Jornades de Portes Obertes cal reserva al 937924444 o talaverahd@arenysdemar.cat. Mascareta obligatòria i aforament reduït

Amb les escoles

Activitats, contes i tallers amb les escoles d’Arenys de Mar des del dilluns 17 al 21 de maig. El Museu d'Arenys de Mar organitza com cada any unes activitats específiques per a les escoles d'Arenys de Mar, a través de les nostres col·leccions aprenem, investiguem i ens divertim.

Amb la gent gran

Donem la benvinguda a la gent gran. Dimecres 19 a la Residència Geriàtrica Municipal, Recordarem Com era l'Arenys de Mar d'abans d'ahir? amb contes i històries que ens explicarà l’Albert Estengre d'algunes de les peces que guardem a les nostres col·leccions. Activitat només per als residents.

#DIM2021 #CULTURASEGURA