Museu Arenys de Mar

Celebrem la reobertura del Museu d'Arenys de Mar amb activitats el 5 i 6 de setembre

El dissabte 5 i diumenge 6 de setembre celebrem la reobertura del Museu Marès de la Punta i el Museu Mollfulleda de Mineralogia amb un seguit d'activitats. Dissabte a les 17h i 18h i diumenge a les 11h el comissari de l'exposició Joan Miquel Llodrà oferirà unes visites guiades a l'exposició Un mar de tul, el ret fi o punta d'Arenys. A la mateixa hora, l'historiador de l'art Vicente de la Fuente realitzarà un taller sobre les col·leccions de ceràmica que es conserven als magatzems del Museu. Al pati del Museu Marès de la Punta, el narrador Albert Estengre oferirà contes de betes i fils dissabte 5 a les 17.30h i 18.30h i diumenge a les 12h.

Totes les activitats tenen aforament limitat i caldrà portar mascareta. Per participar en les activitats cal realitzar reserva prèvia trucant al Museu al 937924444 a partir de l'1 de setembre.