El nostre fang de cada dia.

diumenge, 23 octubre 2011 fins a diumenge, 1 abril 2012
Espai
Museu Marès de la Punta
Entitats organitzadores
Museu d'Arenys de Mar

El nostre fang de cada dia és una exposició que vol fer una presentació del fons de ceràmica que es conserva al Museu d'Arenys de Mar: arqueologia, rajola de mostra, rajola d'arts i oficis, ceràmica medieval.... A l'exposició es pot contemplar en diferents àmbits interessants troballes que es van fer a Arenys de Mar com les voltes de l'Església o troballes subaquàtiques com un lot de ceràmica de Manises de gran qualitat.
Una part important de l'exposició està dedicada a la rajola de mostra i d'arts i oficis que Josep Ma. Pons Guri va anar reunint com a director de l'antic Museu Municipal Fidel Fita i que constitueix una col·lecció petita, però molt representativa dels diferents models. En aquest exposició també hi ha lloc per a la producció local, representada bàsicament per les peces de la Fabrica Fontrodona.

Comissari: Joan Miquel Llodrà i Nogueras
Disseny i producció: Santi Artigas disseny integral, S.L.