Una copa de vidre bufat de color morat amb decoracions vegetals de Benvingut Sala realitzada l'any 1915 i un bol de blau intens de vidre bufat de Jean Sala realitzada als anys 20 són les dues peces d'aquests artistes que es poden contemplar al Museu d'Arenys de Mar. Les dues peces d'aquests artistes del vidre han estat donades per la família Sala al Museu després de la presentació del llibre de Joaquim Cassà, Els Sala, senyors del foc. Vidriers arenyencs a cavall entre dos segles que es va realitzar a la Biblioteca Pare Fidel Fita d'Arenys de Mar el divendres 2 de desembre de 2011.
Benvingut i Joan Sala, pare i fill van nèixer a Arenys de Mar i a principis del segle XX es van traslladar a França on van assolir un gran èxit com artistes del vidre. Les seves creacions que es troben a diversos museus europeos, com el Museu de les Arts Decoratives del Paris i nordamericans com el Corning Museum of Glass de Nova York són un exemple de l'art decó, estil artístic que es va desenvolupar a Europa a principis del segle XX.