Vestit

Categoria de puntes i teixits
Cotó i seda
Tul mecànic brodat a mà i decoracions de malla sargida.

Vestit llarg de màniga curta, cordat al darrera amb cremallera, coll carrat i folre de seda sintètica cosit al vestit. Teixit de tul mecànic de color beige amb un treball brodat a mà d'estil hindú amb seda lasa. Es tracta d'un vestit de festa del primer deceni del segle XX, destaca per la seva riquesa decorativa que recorda els vestits de la Belle Èpoque, però la silueta és més còmode i estilitzada amb línees rectes.

El vestit del període de 1910 a 1914 es caracteritza per la seva riquesa decorativa que manté del període anterior, però es simplifica la figura amb cintures més elevades i la silueta recta. Les faldilles deixen de tenir vol en algunes ocasions s'incorpora una sobrefaldilla per donar vol al vestit que es més entallat.

1910-1914
magatzem