CATÀLEG: Catàleg dels materials arqueològics de la Torre dels Encantats. Col·lecció del Museu d'Arenys de Mar

La Torre dels Encantats és un poblat ibèric situat en el terme municipal d'Arenys de Mar, però a la vora de Caldes d'Estrac que va ser excavat els anys 1949-1950 per Josep Ma. Pons i Guri. Els materials trobats es troben dins les col·leccions del Museu d'Arenys de Mar. Aquest catàleg estudia de forma sistemàtica tots els materials que es conserven al Museu d'Arenys de Mar amb dibuixos de la majoria d'objectes i compta amb articles introductoris dels seus autors. L'estudi ha estat dirigit pel Doctor Ignasi Garcés de la Universitat de Barcelona i els arqueòlegs Felip Masó i Ramon Bruguera.