Tot és mineral ! Maleta didàctica per a les escoles

Tot és mineral és una maleta didàctica amb l’objectiu de donar a conèixer els minerals i les seves característiques, propietats i usos als infants i joves, a través d’activitats de descoberta que els permetin construir el
seu propi coneixement. La maleta aporta materials i propostes de descoberta, d’aprofundiment, experimentals i autoresolutives que permeten desenvolupar petits treballs en grup a l’aula. Aquests, o bé es poden portar a terme de forma rotativa o bé poden ser exposats per cada grup de treball. Per tal de guiar els treballs a desenvolupar, la maleta aporta unes fitxes didàctiques que serviran com a pauta de treball i que a mes, un cop completades, seran un síntesi de la feina realitzada i dels coneixements obtinguts.

Per condicions les condicions per l'ús i lloguer de la maleta didàctica us heu de posar en contacte amb el Museu d'Arenys de Mar trucant al 937924444 o enviant un correu a museu@arenysdemar.cat