Vestit

12006
Categoria de puntes i teixits
Cotó
teixit, punta mecànica

Vestit llarg negre format per 3 peces. Un viso o folre de ras negre amb coll rodó i màniga llarga i un tul en el coll. El vestit llarg de crepe negre transparent es tanca al darrera amb botons des del coll fins a la cintura. Porta una cintura ample de seda negre. La faldilla porta dos entredosos de punta mecànica i un volant al final. Màniga llarga frunzida al puny amb entredosos de punta mecànica. Coll tancat de ras i guarnit el pit i l'esquena amb aplic de punta mecànica des de l'esquena fins al pit de forma triangular. Tota la peça està resseguida per un teixit de seda negra. La capa està formada per entredosos i volants de punta amb un disseny geomètric amb fons de xarxa i altres de formes ondulades. La capa es corda amb gafets i porta lluentons.

Vestit que havia estat propietat de Maria Querol, besàvia de la donant. El va portar en el casament de la seva neta l'any 1939.

magatzem