INFORMACIÓN EN CATALÁN

Vestit de bateig

vestit 80 x 225 cm; folre 70 x 190 cm; capa 50 x 160 cm (gorro 15 x 36 cm).
Categoria de puntes i teixits
Cotó
teixit de batista, amb puntes mecàniques de valenciennes i brodat realitzat a màquina

Vestit, folre i capa de color blanc. El folre és llis de màniga llarga i faldó llarg, cordat al darrera per tres botons i coll resseguit per un volant. El vestit porta faldó llarg, màniga llarga, coll rodó, cordat al darrera amb tres botons; Les mànigues estan acabades amb un entredós per on hi passa una cinta blanca formant un llaç i un volant de punt. El faldó té un llaç blanc a la cintura i quatre entredodos horitzontals de puntes de valenciennes mecànic i, en acabar-se aquests, d'altres de verticals que es van alternant amb entredosos de teixit amb brodats de motius florals. La capa amb gorro presenta la mateixa decoració que el vestit, està cordada al davant amb un botó i una baga.

La peça va ser elaborada a Arenys de Mar per Leonor Tey per batejar el seu fill Fèlix Cucurull i Tey, nascut el 12 de gener de 1919.

1919
Procedència