Vestit

100 x 180 cm
Categoria de puntes i teixits
Cotó i seda
teixit decorat amb puntes valenciennes mecàniques i cintes de seda

Vestit de nena de màniga llarga de color cru amb folre groc de seda glacé i cinta de seda. Presenta una decoració formada per volants al cos, una cinta a la cintura i un faldó que acaba amb uns volants sobreposats en forma de V, entredosos i tires amb motius florals. Els laterals del faldó tenen un obertura disposada verticalment.

En la primera dècada del segle XX les noies de classes benestants acostumàven a anar vestides com adultes però amb la faldilla més curta, era a partir de l'adolescència quan la noia portava el vestit llarg. El blanc, com en tota la indumentària femenina era un color molt utilitzat en l'època i es decorava amb brodats, puntes i cintes de seda com en el cas d'aquest vestit.

1910
magatzem