Vestit

55 x 92 cm (cos); 120 x 370 cm (faldilla)
Categoria de puntes i teixits
Seda i cotó
Teixit, passamaneria

Vestit format per un cos de màniga llarga i una faldilla. El cos, cenyit a la cintura, es corda pel davant amb gafets, la part del pit està decorada amb treball de passamaneria negra amb un folre de color groc mentre que el teixit és de color vi fent un brodat en negre i verd. Els punys estan rematats amb un doble serrell negre. La faldilla llarga és del mateix teixit que el cos i està decorada, a la part del davant, amb quatre franges verticals de serrell negre que també remata tota la vora. Es corda pel darrera amb gafets. Vestit d'estil modernista de finals del XIX.

Podeu trobar més información d'aquest vestit a l'enllaç del Museu Virtual de la Moda, http://www.museudelamoda.cat/ca/prenda/1890-1899/dona/vestit/vestit-mode...

en exposició