Estola

Categoria de puntes i teixits
Cotó
boixets, ret fi, a mà

Estola de punta de ret fi de color cru amb els símbols de la Passió. Peça procedent de Can Colomer de Sobirans d'Arenys de Munt, havient estat propietat de Francesca de Paula Sabater Casals (1863-1954). Can Colomer de Sobirans era una masia del segle XVI que ha patit diverses refores al llarg del temps, conserva a la façana el portal adovellat i les finestres emmarcades de pedra. Una d'elles té la llinda dentada de tradició gòtica. En els terrenys de Can Colomer hi ha les restes de l'ermita romànica de Sant Miquel, del segle XIII (reedificada als segles XVI i XVIII), de la qual només en resten els fonaments. Aquesta estola probablement formava part de l'aixovar litúrgic de l'oratori de la masia.

últim quart segle XIX
Procedència