Aplicació ornamental

92 x 16 cm
Categoria de puntes i teixits
Cotó
Guipur i punt sencer realitzat amb boixets

Cantonera de cotó de color blanc trencat sobre un teixit de tul de color blau amb les etiquetes de l'empresa amb informacions sobre la peça. Es tracta d'un disseny d'una figura que sembla imitar una fulla dins una semicircunferència que es va repetint. A la banda inferior una greca amb formes cargolades. El treball realitzat amb boixets combina el punt sencer i les fulles de guipur sobre un fons de trenat apuntillat.

L'etiqueta enganxada a la peça té indicacions amb el número que l'empresa donava a aquest treball que és el número 29, estava destinat a un llençol de 2,10 o 2,50 metres. Una altre de les catoneres té una etiqueta amb el nom de Joaquim Castells i Simón que indica que l'empresa el comercialitzava el període entre 1931-1941 quan l'empresa estava dirigida per Joaquim Castells i Simón.

1900-1940
Procedència