Antigorita

Mg3(Si2O5)(OH)4
Forma
massiva

Exemplar d’antigorita d'hàbit fibròs, amb fibres molt fines de color blau grisos. La antigorita és un mineral de la classe dels silicats, del grup de la serpentina-caolinita que cristalitza en el sistema monoclínic i es presenta en làmines.

Catherine Alice  Raisin (Camden Rown, 1855- Cheltenham 1945) una de les grans geòlogues de Gran Bretanya va centrar les seves investigacions en el camp de la petrologia microscòpia publicant diversos articles sobre el tema i estudiant les formacions rocoses de diverses regions angleses. En el camp de la mineralogia es va dedicar a investigar i analitzar el grup de les serpentines i va publicar diversos articles sobre els seus estudis. Podeu conèixer millor a aquesta gran científica en aquest enllaç.

Lloc precís
Carratraca, Màlaga, Espanya