L'enigma de la caixa de l'indià!

Enigme la caixa de l'indià

Ajuda'ns a resoldre l'enigma de la caixa de l'indià ! és una proposta pedagògica que ens permet endinsar-nos en l'Arenys de Mar del segle XIX a través de l'indià Josep Xifré i Casas. A través d'un joc de pistes els alumnes han de resoldre un seguit d'enigmes que permetran trobar un missatge secret dins una caixa del Museu d'Arenys de Mar.

Per resoldre els enigmes, els alumnes hauran de seguir unes pistes on hauran de posar en pràctica les seves habilitats per a la investigació i la deducció a través d'objectes del Museu i uns vídeos de suport. Tota la informació s'haura de recullir en un quadern de bitàcola on trobaran la paraula clau que els permetrà trobar el missatge secret. Les pistes tractaran de diversos temes de la història i la vida social del segle XIX: els negocis, la navegació, Cuba, la família, el treball femení, l'esclavisme...

Si esteu interessats us heu de posar en contacte al Museu d'Arenys de Mar trucant al 937924444 o bé enviant un correu a museu@arenysdemar.cat

Si teniu accés cliqueu a aquest enllaç AUTENTICACIÓ