Pla d'accessibilitat del Museu Marès de la Punta

accessibilitat imatge

Segons la Declaració Universal dels Drets Humans, l’accés a la cultura és un dret inalienable. Tot i això, les persones amb discapacitat rarament poden exercir-lo, fet que es pot considerar una greu vulneració del dret a la igualtat d’oportunitats. Per tant, l’accessibilitat no és tan sols una responsabilitat en l’elaboració i construcció d’un model de cultura, també és una oportunitat per al desenvolupament i creixement socioeconòmic de qualsevol societat integradora i equànime.

Per aquest motiu, el Museu d'Arenys de Mar està elaborant el seu Pla d'accessibilitat un full de ruta per millorar i fer possible que tothom pugui gaudir de la nostra oferta. L'any 2023 s'ha realitzat el Pla d'Accessibilitat del Museu Marès de la Punta que el podeu consultar en aquesta pàgina i l'any 2024 es realitzarà el Pla d'Accessibilitat del Museu Mollfulleda de Mineralogia.