Visita al Col·legi de l'Art Major de la Seda i el Museu del Disseny

Població
Entitats organitzadores
Museu d'Arenys de Mar i Biblioteca Pare Fidel Fita

Dins el club de lectura organitzat amb la Biblioteca Pare Fidel Fita d'Arenys de Mar us proposem una visita al Col·legi de l'Art Major de la Seda i l'exposició El cos vestit. Siluetes i moda (1550-2015) al Museu del Disseny de Barcelona. La Casa de la Seda és l’única casa gremial a Barcelona oberta al públic amb visites guiades. Tant l’exterior com l’interior de la casa, amb més de tres cents anys, fan gala d’una elegància i solemnitat a l’alçada de l’esplendor històric i la representació social que els gremis integrants van assolir durant el segle XVIII, la seva època més brillant. Seguidament visitarem l'exposició El cos vestit, per conèixer com ha evolucionat la moda i la forma d'interpretar la silueta femenina al llarg de la història.

La visita té places limitades i es realitzarà amb autobus. Per informació i inscripcions cal trucar a la Bibloteca al 937923253.