Cèsar Cabanes Badosa. Retorn a casa

Sala d'exposicions El Calisay
Entitats organitzadores
Museu d'Arenys de Mar , Regidoria de Cultura

Cèsar Cabanes Badosa va ser un escultor prolífic, gran part de la seva obra es conserva al Museu de Terrassa, ciutat on va desenvolupar gran part de la seva activitat artística. A més dels seus encàrrecs com a escultor, Cabanes va exercir com a professor a l'Escola Municipal d'Arts i Oficis de Terrassa.
L'exposició, comissariada per Joan Miquel Llodrà, que es podrà contemplar a la Sala d'exposicions El Calisay vol ser un recorregut per la seva obra des dels encàrrecs de particulars, a les obres de carrer, fent especial atenció en l'exposició celebrada al Balneari Lloveras d'Arenys de Mar l'any 1929 on va exhibir cinquanta-vuit obres.
L'any 2009, el Centre Cultura Caixa Terrassa va dedicar l'exposició Diàleg escultòric a tres bandes. Cèsar Cabanes, Miquel Ros i Ferran Bach-Esteve