Puntes del segle XXI. La col·lecció de puntes contemporànies del Museu d'Arenys de Mar

divendres, 2 abril 2021 fins a diumenge, 25 abril 2021
Espai
Centre Cultural El Calisay
Adreça
Riera Pare Fita, 31
Població
Arenys de Mar
Entitats organitzadores
Museu d'Arenys de Mar, Ajuntament d'Arenys de Mar

En els darrers anys el Museu Marès de la Punta ha reunit una col·lecció de treballs amb puntes artesanes amb una mirada actual. Es tracta de treballs aplicats a la moda, la joieria o simplement objectes artístics que ofereixen una mirada renovada amb nous dissenys, nous materials i una  nova forma de treballar les puntes de coixí.

Aquesta exposició us convida a veure les puntes de coixí d'una altre manera. Podreu veure puntes tradicionals aplicades de forma originals en la moda, o altres treballs amb multiples colors i materials amb nous dissenys. L'exposició es podrà visitar a la Sala d'Exposicions El Calisay, el horari serà de divendres de 6 a 2 /4 de 9 del vespre a dissabtes i diumenges d´11 a 1 del migdia i de 6 a 2 /4 de 9 del vespre.

Aforament limitat a 4 persones dins la sala. Caldrà portar mascareta i mantenir la distància de seguretat entre usuaris.