Vestit

cos 54 x 100; faldilla 102 x 340 cm
Seda i cotó folrat

Vestit format per cos i faldilla. El teixit té un fons negre amb un estampat formant espigues de color verd clar i taques de color verd més fosc. Està rematada amb un volant del mateix teixit i es corda pel darrera amb gafets. La part interior està folrada amb un teixit de color blau fosc.

Cos de vestit de màniga llarga i coll alt, confeccionat amb un teixit de seda de fons negre, amb un dibuix d'espigues de color verd. Molt ajustat a la cintura i amb volum a les mànigues, responia a la silueta de la dècada dels 90 del segle XIX. El cos duu un pitet de setí platejat, i a cada costat dos farbalans de gasa de seda, de color blanc i negre, que adornen també la part posterior del coll. A la bocamàniga, dos volants de gasa de seda blanca. A banda i banda del pitet surten dues solapes molt pronunciades, de setí platejat. El folre és de cotó rosa. Es corda per davant amb gafets.

1890-1900
Magatzem