Vestit

Categoria de puntes i teixits
Seda i cotó
teixit, malla mecànica

Vestit de dona de seda negra amb aplicacions de roba sobre un tul de malla. La part de dalt i les mànigues són de crespó. Obert al davant amb 6 gafets fins la cintura. El cos presenta una decoració de grans flors unides amb tires de roba rectangulars de color negre La faldilla presenta el mateix disseny aplicat sobre fons de malla. El cos i la faldilla s'uneixen a la cintura. El cos es drapeja al davant, configurat per una roba de malla amb aplicacions de teixit negre, creant un efecte de semi-transparència, amb forma de trèvols. Màniga llarga, de crespó negre i coll caixa. L'esquena, que ha perdut el folre, mostra el mateix motiu, sobre teixit de malla. El cos es corda per davant, amb sis gafets.

La faldilla, llarga, presenta el mateix motiu decoratiu de flors aplicades sobre teixit calat a la part inferior. En haver perdut el folre, aquestes creen transparències.

1910-1919
Magatzem