Vestit de bateig

vestit 128 x 85 cm, sobrevestit 120 x 65 cm, capa 120 x 40 cm, gorro 15 x 44 cm
Categoria de puntes i teixits
cotó
Cotó i organdí amb puntes de valenciennes mecànic i brodats

Vestit de bateig format per vestit, sobrevestit, capa de color blanc i gorra. El vestit és de color blanc, coll rodó, màniga llarga, cordat al darrera amb tres botons i el faldó decorat amb un entredós brodat amb un ram de flors, orenetes i rodones, puntes mecàniques d'estil valenciennes en un entredós i volant. El coll i punys estan rematats amb un volant de puntes. El sobrevestit és de color blanc, sense mànigues, coll rodó i cordat al darrera amb dos botons presenta la mateixa decoració que el faldó queda obert pel darrera i està acabat amb un volant. La capa és de color blanc presenta decoració amb un entredós brodat amb un ram de flors, orenetes i rodones, porta puntes mecàniques d'estil valenciennes en entredosos i volants, es corda al davant amb un botó i un trau. El gorro és niló, de tul amb 4 entredós de punta de valenciennes mecànica. Al davant té 4 volants també de valenciennes mecànic, una cinta de seda amb 4 llaços petits i una tira de brodat suís.

magatzem