Vestit de bateig

Categoria de puntes i teixits
Seda i cotó
teixit acolxat amb brodats realitzats a mà i punta Pottenkanten

Conjunt de vestit-faldó, abric i bufanda per a nadó. El vestit està realitzat en seda de color cru i acolxat, porta coll rodó i màniga llarga i està cordat pel darrera. A la cintura hi ha un plec per donar vol al faldó, en la banda inferior té uns grans brodats en relleu realitzats en seda de flors, fulles i blat, la pecà està rematada amb unes puntes pottenkanten holandeses realitzades a mà.

L'abric s'obre pel davant, porta coll rodó i màniga llarga, porta un plec a l'esquena per donar volum a l'abric. Els brodats amb els mateixos dissenys que el vestit es troben a la part inferior de l'abric i en els laterals del plec de l'esquena. A la banda inferior s'ha afegit un volant de puntes Pottenkanten holandesa. El conjunt es complementa amb una bufanda amb els mateixos elements ornamentals que a l'abric i el vestit.

Procedència
Magatzem