Vestit de nadó

97 x 162 cm
Categoria de puntes i teixits
Seda
teixit amb brodats realitzats a mà i punta mecànica

Conjunt de roba de nadó format per un vestit-abric amb petita capa acolxada. El vestit porta coll tancat amb dos botons i queda obert per la part del davant. La part del davant està decorada amb brodats realitzats amb seda amb una combinació de grans flors que semblen roses i altres més petites que semblen margarides. D'aquestes flors surten tiges i fulles estilitzades que s'eleven fins a la part superior de la peça, els brodats estàn situats a la part inferior en una cenefa en vertical cap a la pitrera. En la part posterior del vestit els brodats només es troben en la banda inferior.

La capa tipus esclavina presenta el mateix disseny que el vestit i té el coll decorat amb unes puntes mecàniques que imiten les puntes a l'agulla.

1900-1920
Magatzem