Museu Mollfulleda de Mineralogia

Projecte executiu per a la reforma dels espais de l'entrada i Espai Rials del Museu Mollfulleda

Dins les propostes presentades al Pla Director el Museu d'Arenys de Mar ha realitzat amb el suport del Departament de Cultura el projecte executiu del vestíbul i l'Espai Rials de la primera planta del Museu. A l’Espai Baralt hi conviuen dos relats, l’un, el principal, està dedicat lògicament a l’Estudi de Pilots, raó de ser del muntatge expositiu Però donat el contingut d’aquest relat, tan estretament vinculat a la mar, l’espai s’aprofita també per vehicular continguts de medi físic que tenen a veure amb la façana marítima d’Arenys.

A l’Espai Rials s’hi presenta un sol relat que tracta sobre el medi físic d’Arenys de Mar, centrant l’atenció en els característics rials, donada la significació que tenen per a la gent d’Arenys de Mar Tot i que està centrat en les particularitats d’Arenys de Mar, el contingut és extrapolable a la geografia de la resta de la comarca Aquest relat és complementari de la part dedicada al front marítim que s’explica a l’Espai Baralt.

Aquest projecte s'ha realitzat amb el suport del Departament de Cultura.