PUBLICACIÓ D'EXPOSICIONS: Un mar de tul. El ret fi, una punta d'Arenys

Catàleg de l'exposició, Un mar de tul. El ret fi o la punta d’Arenys que preten endinsar-vos en la realitat tècnica, artística, social i econòmica que s’amaga darrera d’aquestes puntes blanques amb fons de tul que van fer famosa Arenys de Mar durant la segona meitat del segle XIX i el primer quart del segle XX. En el catàleg s'analitza la història, l'estil artístic, l'ofici de puntaires i la comparació amb puntes d'altres països.

El catàleg també documenta totes les peces que s'exposen procedents de l'Abadia de Montserrat, la Catedral de Girona, la Basílica de la Mercè de Barcelona, Hermandad de la Macarena de Sevilla, Museu de Badalona, el Museu del Disseny de Barcelona i col·leccions particulars, juntament amb peces que adapten el ret fi a realitats contemporànies o que segueixen la tradició.