Un museu amb veu de dona

Us proposem un recorregut del Museu amb perspectiva de gènere per conèixer la història de moltes dones que estan darrera els objectes que exposem. Podreu conèixer a una dissenyador com Aurora Gutiérrez Larraya que va realitzar dissenys de puntes d'estil modernista i que va recorre Europa aprenent diverses tècniques tèxtils. Al Museu també s'exposa la col·lecció de la ballarina Carmen Tórtola Valencia (1885-1955), una personalitat fascinant que va protagonitzar molts articles, va ser retratada pels principals artistes del moment i va tenir una vida de pel·licula. Al Museu Mollfulleda de Mineralogia recordarem una dels grans talents científics del món, Marie Curie, una dona amb dos premis Nobel que va experimentar amb minerals per descobrir un element que va nomenar poloni. Totes aquestes vides singulars es poden seguir en aquest itinerari.