Visita guiada al Museu d'Arenys de Mar

El Museu d'Arenys de Mar ofereix visites guiades per conèixer els seus dos equipaments. El Museu Marès de la Punta ens parla de la història d'una artesania vinculada al nostre país i el treball de les dones al llarg del segles, contemplant els treballs de puntes de coixí i brodats de la nostra col·lecció podeu fer un viatge per tota Europa i per la història de la moda europea. El Museu Mollfulleda de Mineralogia ens descobreix la importància dels minerals en la nostra vida quotidiana a més de poder observar la bellesa d'una col·lecció que reuneix exemplars de gran valor. En aquesta visita també podràs conèixer la historia d'Arenys de Mar en una sala que reuneix objectes amb més de 5.000 anys d'història. Sortiràs del Museu sabent coses molts curioses de diferents disciplines: la història, la artesania, la ciència... Saps quin és el mineral imprescindible per fer una bateria eléctrica ? Saps qué alguns minerals brillen a la foscor ? Com arrivaben els pirates a les costes del Maresme ? Sabies que les primeres puntes es feien amb agulla a Venècia ?

Les visites s’adrecen a tots els públics i es faran en català, la durada prevista és d'1 hora. Cal reserva prèvia i els grups han de ser de com a mínim de 15 persones i màxim 25. El preu per persona és de 3,10 €. Per a més informació podeu trucar al 937924444 o enviar un e-mail a talaverahd@arenysdemar.cat