Visita a les reserves del Museu Marès de la Punta

No sé si sabeu que quan visiteu el Museu només podeu veure una petita part de tot el que conservem, per això us fem aquesta proposta: volem que pugueu conèixer les interioritats del nostre museu, podreu veure com conservem part de la nostra història i del nostre patrimoni per a generacions futures. Us ensenyarem peces de gran qualitat que podreu observar en detall i que ens parlen d'altres èpoques. Us oferim una visita a les nostres reserves, uns espais restringits als visitants i que obrirem per a vosaltres. Volem que conegueu millor les nostres col·leccions, les tasques que realitzem, que la majoria de la gent desconeix i sobretot poder contemplar un patrimoni que és de tots i part de la nostra història.

La visita s'organitza per a grups reduïts adreçat a tot tipus de públics. Cal reserva prèvia, els grups hauran de ser de 8 persones mínim i màxim de 10, la visita la realitzarà la directora del Museu en català. El preu de la visita és de 4,00 € i tindrà una durada aproximada d'1 hora, a l'acabar la visita es podrá visitar lliurament el Museu d'Arenys de Mar. Per a més informació cal trucar al 937924444 o enviar un correu a talaverhd@arenysdemar.cat